Peace out


Haha bilden..... Seriöst...
I alla fall jag tyckte höras att det åskar, det är mulet och tråkigt och 21 grader ute. Det är Sannas födelsedag så GRATTIS SANNA! =) Sen så Tänkte jag Malin och Katta bada men det är ju inte toppen väder för det så vi får nog hitta på något annat idag kanske. Jag är rätt idé lös på vad man kan hitta på just nu men vi kommer nog på något ska ni se. Är det någon mer som vill joina oss så hör av er. Annars då.. Ska nog sätta mig och läsa bloggar (som vanligt). Nej föresten det mullrar för fullt, jag stänger nog av datorn nu, går och duschar och gör mig klar istället. Peace out!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja he ger he;) tack fridolf=)

2009-07-16 @ 14:21:30
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0