Michael Jacksson

Bild från google.

Hela dagen har det spelats upp Michael Jackssons låtar och musikvideor. Och även visats en massa dokumenträrer på olika tv och radiostationer så nu har man hans låtar på hjärnan *haha*. Om jag inte minns fel så hålls det en minnesstund ikväll också. Han är ju en väldigt bra artist om man kollar tillbaka på allt han gjort. Det jag gillar med honom är att han har en egen stil och dessutom var han ju en duktig sångare och för att inte tala om hur bra han egentligen var på att dansa. Hans berömda moonwalk får man ju inte heller glömma. Ska nog lägga till några av hans låtar till min spellista på spotify tror jag. Föresten visst var han söt på bilden ovan från då han var mindre?

Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 25 kr direkt när du registrerar dig.



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! :) Kram

2009-07-07 @ 19:41:38
URL: http://personality.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0