Kvällen

Hallå där, Kvällen började med att jag skulle möta upp Ewelina mfl men såklart så svarade hon inte på sin mobil och jag ringde säkert 5 ggr och skickade 9 sms men aja så då stod jag med Hampus och Linnea en stund och medans snackade jag lite med Malin i telefon (hade lovat att hon skulle få höra när Veronica Maggio sjöng).  Sedan gick jag och Joinade Fanny, Nina, Becca, Saga mfl. Trevligt trevligt! Så stod vi och lyssnade där på veroncia. Vi sprang runt och kollade på allt möjligt och tog en massa kort och sånt. Becca är som småduktig ibland. Ett hål på byxorna och ett gott skratt fick vi när becca skulle ki*** mer än så går jag inte in på haha. Lite hemlighetsfull måste man få vara ibland. Vi träffade en massa folk och hade det trevligt. Såg på Ett jävla mörker & Moto boy också. Najs! Senare under kvällen träffade vi även moto boy med sina röda boots och röda läppar haha. Vi tog en bild med han och så fick vi en kram också. Kommer att lägga upp bilder senare från Trästocks men det orkar jag inte göra ikväll. Hoppas ni har haft en lika fin kväll som jag har haft. Imorgon ska jag upp tidigt och hjälpa pappa att fixa lite saker här hemma och senare på dagen blir det att se på nya Harry Potter filmen. Vi får höras senare. Sov gott! ♥

Eh.. Ni fick dessa bilder men nu ska jag sova i alla fall. Är så himla trött just nu. Puss!




Kommentarer
Postat av: E

hahaha friiida.... det är "totalt jävla mörker";-)

2009-07-19 @ 15:39:32
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0