Kvällen

Ikväll cyklade jag och Nina till Manhemskajen där vi mötte Markus och Becca. Sedan kom även Emil och Isak dit. Mycket trevligt hade vi. Vi satt mest och snackade och sedan for vi lite snabbt till Max, naturligtvis. Det har som blivit standard på senaste tiden. Sedan cyklade vi tappert vidare till Isak. Där spelade vi rock band och såg på tv. Rolig kväll blev det i alla fall. Skulle egentligen vara med Älskling ikväll men det blev lite ändrade planer eftersom han skulle till sin kusin som fyller år. Imorgon ser det ut som att det blir att åka till Haparanda med familjen. Skulle tippa att det blir att springa runt på ikea och sedan tar jag väl en liten stantripp där jag tänkte besöka något köpcenter på Finska sidan och självklart skopunkten. Blir nog bra tror jag. Kommer troligtvis inte uppdatera imorgon eftersom vi åker så tidigt på morgonen och kommer säkert hem rätt sent men vi får väl se. Då vet ni i alla fall vars jag håller hur imorgon. Lägger upp här på bloggen om det blir några köp. Kanske tänker spara pengar, lite snål är vad jag är just nu. Mamma och Pappa har snackat om att vi kanske ska fara och hälsa på farmor och farfar till helgen men vi får se hur det blir med det. Borde egentligen börja att göra mig klar och sova. Ska upp tidigt imorgon. Kanske där vid 6 - 6.30. Kommer nog se ut som en zombie imorgon. Ska nog sociala lite på msn innan jag sätter igång att göra mig klar. Borsta tänderna kan man ju göra medans. För att inte glömma att jag måste läsa alla roliga bloggar som jag gör varje dag.. Standard ni vet. Har blivit som en lite bloggnörd på sista tiden men måste ju som hålla koll på vad alla små vänner håller hus. Ha det bra!♥


Hittade en jätte söt bild på erik :*

Kommentarer
Postat av: sanna

hellvejjtet, vad långt inlägg:O typ nytt samtalämne varje mening, nu blev jag väldigt förvirrad alltså(a)

2009-07-23 @ 10:14:20
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0