Jag gillar regn!

Kom hem för bara en liten stund sedan. Ikväll har jag varit med Erik, Isak och Emil. Vi såg någon rysk maffia film eller nåt sånt på någon av canal plus kanalerna och sedan gick vi ut ett tag i (dugg) regnet. Men trevligt var det! (: Kan ju också säga att Rosa (eriks lilla söta katt)  var på bushumör idag *hihi* men det gillar jag. Hon är för söt den lilla katten =] Ska tjata på pappa attt stänga av mitt internettjafs som gör att internet bryts klockan 1. Om han inte ändrar på det får jag väl ta saken i egna händer och kolla upp hur man gör och fixa det. Eller göra ett försök i alla fall. Vet inte om jag är så bra på sånt här direkt =] Det var nog allt för mig ikväll. Ha det bra! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0