Ingen rubrik

Ska nog börja gå och lägga mig snart. Är rätt trött faktiskt. När jag satt och kollade på lite bilder förr idag hittade jag även bland annat dessa som jag tänkte att jag kunde visa + ett  roligt videoklipp som jag lagt upp på youtube från ett fotbollsläger i Norsjö.


Ni minns väl tjejer? ;)
Trodde aldrig att jag hade kvar det men det hade jag som tur var. Roligt att kolla tillbaka på ;)







1. Katta, när förra fotbollslaget var på träningsläger i Norsjö för några år sedan. Även därifrån klippet ovan är från.
2. En massa flickor från en tjejkväll som jag och Fanny hade när vi fyllt år.
3. Fanny & Jag från när vi var i Arvidsjaur.
4. Nina, Petra, Fanny & Maja från Burvik i 6:an tror jag det var.
5. Jag, när jag var i grekland eller turkiet minns inte hehe ^^
6. Min lillebror som tomte för några år sedan.
7. Sofia, Johanna, Sara & Anna, tror att kortet är från piteå summergames för några år sedan eller nåt sånt.

Med detta säger jag god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0