Hit the lights

Godmorgon, Idag vaknade jag 7. Ja ni hörde rätt! Men jag ville upp och hinna vara med mina kusiner en stund innan de skulle fara iväg på planet *hihi*. Vi träffas ju inte så ofta men det är alltid roligt när de kommer förbi. Tur som det var lyckades jag somna om en timme även fast det är rätt så ljust i mitt rum så jag är lite piggare nu i alla fall. Fick ett sms av Nina just där det stod "Visst åker vi halv 11? :)" så det blir visst att snabba sig nååågot ;P. Men det gör ingenting alls. Vi hade nämligen tänkt att vi skulle fara se lite på när folk spelar strandfotboll och sånt så Nina kommer nog förbi mig strax innan halv sedan så ska vi möta Markus på maxi (?). Om det är någon mer som vill hänga med så hör av er på mobilen. PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0