Haparanda

Lite typiskt att man får mer besökare här på bloggen när man inte skrivit något idag :O Kul i alla fall. Då vet jag att ni kikar in. Idag har jag i alla fall hållit hus i Haparanda. Hittade en klänning från gina på rean och en ny skrivbordsstol på ikea. Med andra ord så köpte jag inte så mycket. Lika bra det. Hade tänkt köpa ett par skit snygga skor på sko punkten men jag orkade inte prova dem (A). Om det blir en säng till Stockholm i sommar kanske jag kollar på dem då. Köpcentret på Finska sidan var typ lite halv bra. Förresten jag såg en skit snygg kjol på hm. Gahh måste kolla om de har den här i Skellefteå. Kan fortfarande inte fatta varför jag inte köpte den men men. Gick in på candy world också och köpte godis när vi liks var i haparanda. Gott var det men svindyrt :O Har haft en bra dag i alla fall, lite långtråkigt från och till men jag överlevde. Vädret där i norradelen av sverige där jag höll hus idag var i alla fall underbart. Bara en massa sol och värme. Pusshej!


Inte så bra kort men det här är i alla fall klänningen jag köpte på Gina tricot. Den var på rea så den kostade typ 50-60 kronor minns inte säkert men det var helt klart värt det i alla fall. Även om det börjar närma sig slutet på sommaren så kunde jag inte låta bli att köpa den. Har kollat på klänningen i stan tidigare i sommar och den är verkligen så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0