Guldstadens stolthet

Ikväll for jag, Sanna, Ewe, Emma, Malin & Johanna och spelade discgolf eller frisbeegolf som Ewelina skrev på sin blogg. Vi lät flera gå om oss men det kan ju ha berott på att vi var så många ju för vi var ju som bäst?! *host*.  Nej men jag tycker att vi spelade bra. Vi är ju inga som brukar hänga på banan och öva hela dagarna precis. Jag har varit och spelat discgolf två gånger totalt och då räknar jag med idag men kul var det. Ewe skrev på sin blogg att hon skulle lägga upp resultaten från discgolfen imorgon så då kommer det kanske upp här med *haha*... Vi får väl se ;P Efter det så for jag, Malin och Johanna hem till Joh och var där resten av kvällen. Vi såg filmen JUNO eller nåt sånt. Jag tyckte att den var bra faktiskt så den kan vi allt se om nån mer gång. Sedan så tog vi en massa kort och spelade in en massa klipp men vi får se om något kommer upp på bloggen *haha*. Förvänta er ingenting så blir ni inte besvikna eller nåt i den stilen ;). Ska sätta mig och kolla in lite bloggar, lyssna på lite bra musik och kolla in bilderna från ikväll sedan blir det nog att göra sig klar och sova *hehe*. Haft en trevlig kväll? Det har jag i alla fall haft! Just ja... Idag skulle ju jag och Erik ut och springa eller ja klockan är ju över tolv så det räknas väl som igår men men.. Lika bra att det inte blev av idag eftersom jag har ändå varit rätt förkyld så. Men vi får ta det en annan gång ;P Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0