Great

Idag har jag varit och spelat discgolf, igen... Men det är rätt skoj faktiskt även fastän man kanske inte är bäst precis;). Idag spelade jag med mina kusiner moa och Alma, min lillebror, faster och pappa. Har inte hunnit kolla vem som vann men jag skulle nog tippa pappsen. Nu ska jag nog bädda sängen och städa upp lite på rummet tror jag faktiskt. Lika bra det ;).




Sedan så såg jag även att Ewe har lagt upp resultaten från gårdagens discgolf. Observera att vi inte körde alla hål utan bara 8 hål. Idag gick jag i alla fall alla hål eller vad man nu säger när det gäller discgolf *stolt hehe*. Men man blir lite less mot slutet måste jag erkänna.
Så här blev resultatet i vilket fall:


1. sanna  på 41p
2. Jag på 45p
3. emma på 49p
4. Ewelina 52p
5. jossan 54p
6.malin 60p


Tycker att vi var duktiga *hihi*! Bra spelat flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0