Gräset är grönare på andra sidan

Hallå där, Har kollat lite på bloggar och nu socialar jag lite på msn vilket är trevligt det med. Har dock inte hunnit kolla in Amirs och Kissies bloggar än *hehe*. Det är så roliga bloggar (a). Ikväll har jag i alla fall varit med Malin, Becca, Nina och Markus. Vi har väl mest suttit och snackat om allt mellan himmel och jord nej men skämt och sido vi har väl som inte gjort så mycket utan bara chillat runt. Blev rätt trevligt det med faktiskt :) Tänker gå ut och gå imorgon på morgonkvisten *hihi*. Jag får väl se om jag lyckas tvinga med mig Nina ut och gå där vid 11 vilket kan vara tveksamt men värt ett försök ;P. Hoppas att ni haft en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0