Gothia

Mitt nya fotbollslag åker ju till Gothia snart.  Eftersom vårat förra lag lades ner så flyttade vi över till ett annat. Vi ska tyvärr inte med till Gothia i år. Nya eller ja nya och nya vi har ju varit med där ett tag men i alla fall så ska de bo på samma skola som bland annat brassarna vi bodde med förr. Så himla skoj! Brassaarna var så grymt bra på att spela fotboll så att ska ni det rekommenderar jag er att se på någon av deras matcher, helt klart! Några har frågat om hur de såg ut osv så att slänger upp lite bilder i det här inlägget. Nog för att jag säkert redan laddat upp bilderna i tidigare inlägg om man kollar i arkivet men men.... Kommer lite bilder frånfestivalen och sånt senare. puss ♥









Ja... där fick ni i alla fall se lite bilder på dem. Vill ni se mera bilder från Gothia så tror jag att jag lagt upp en massa i julis arkiv just efter att vi kommit hem eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0