Godmorgon (:

Godmorgon, vaknade väl för drygt en timme sedan. Får väl se vad jag ska hitta på idag riktigt. Jag hoppas väl på något roligt (: Snart ska jag gå och duscha och göra mig klar i alla fall. Kan ju också meddela att jag är sönderbiten av myggor. Det kliar överallt. Jag hatar myggor! Men det är smällar man får ta för i bbyn så är det  alltid myggor men om man vill spela discgolf får man minsan härda ;). Idag åker fotbollslaget till Göteborg och Gothia också. Lite avis är man allt. Vi hade så grymt roligt förra året! Det var helt klart bland det roligaste jag gjort. Men frågan är om det hade varit lika roligt att åka i år. Tveksamt. Undrar om det skulle bli desamma igen. (: See you later! PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0