Butterfly

Wihoo pappa har köpt en systemkamera *hehe*. Självklart har jag testat den och jag gillar den. Blir nog att fota lite mer nu då, nej skämt och sido men det blir jätte fina bilder i alla fall. Kvällen har ju som sagt spenderats med Älskling. Vi har väl gjort lite allt möjligt ikväll bl.a. gick vi ut och gick en stund och då gav jag min mobil till Älsk eftersom jag inte orkade hålla i den men såklart så glömmer jag helt bort den så att den följde med hem till han. Inte hela världen. Finns i ju alltid något positivt och i det här fallet fick jag ju träffa han lite extra mycket ;). Skulle hur som helst tanka moppen så att det gick ju gallant att hämta den i veva. Vad har ni gjort ikväll? Festivalen? Badat? Vänner? Funderar mellan att göra mig klar och gå och sova eller att sitta uppe vid datorn en stund till. hmm... Får se vad jag gör riktigt =). Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0