Brandy och herr morris

Hallå! Fint väder är det ute idag, 23 grader i skuggan och sol. Sådär nu fick ni en liten väderupdate också. Ska snart börja göra mig klar och slänga på mig bikinin och sola. Så himla härligt det där lät! (: När Fanny kommer hem kanske vi åker och badar någonstans också. Det låter väl inte helt fel? Ska nog och göra mitt efterlängtade bubbelvatten också. Orkade inte göra bubbelvatten igår hihi men jag var duktig och laddade in lite bilder från systemis istället. Nej jag måste nog gå och göra mig klar nu. Enligt Fanny skulle jag vara klar klockan ett men jag behöver ju inte fixa så mycket om vi ska bada haha så det ska nog gå brilliant =) Ha en fin dag! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0