Bio next

Idag har jag hjälpt pappa att måla på huset. wihoo! Jag hatar verkligen att måla eftersom då kommer alla äckelflugor och andra kryp och sätter sig på mig och då blir det panik kan jag ju säga. Något djur satte sig på mig, det såg exakt ut som en geting men jag vet inte för det stack till och jag skrek hihi. Aja det gjorde iaf ont vad det nu än var för kryp ;P Men det känns som om det borde gjort lite ondare om det var en geting men ja... Nu håller jag på att byta om och fixa till mig lite och snart blir det att se bio, nämligen Harry Potter. Säger väl sen om det var bra och så. Har inte läst bockerna så jag har som ingenting att jämföra med men vad jag har hört så ska mrX dö i den här filmen. Kan ju inte sägas vem för jag tänker på er som inte sett filmen och kanske inte vill veta innan ;P Ja då vet ni! Puss! ♥

Hinner inte lägga upp fler bilder just nu men ska försöka lägga upp dem efter bion... Bjuder iaf på denna på Jonas och Jens.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0