Tråksöndag

Vaknade något sent idag men nu är jag uppe och sminkad och klar haha. Nä men nu får jag se vad jag gör. Ska inte träna idag eftersom foten fortfarande är svullen och jag vill verkligen att den ska bli bra så snabbt som möjligt så att jag kan börja träna igen. Jag har ju i och för sig bara stukat foten men har ändå haft ont i den ett bra tag så att. Ska nog försöka läsa i min andravärldskriget bok som jag ska redovisa på muntliga nationella. Boken är rätt dryg och ganska lång så det har inte gått så snabbt framåt. Den heter molnfri bombnatt i alla fall. Men jag måste ändå säga att från och till är den rätt bra dock så hoppar de ganska mycket mella nutid dåtid och någon tid mittemellan så ibland kan det vara svårt att hänga med. Har typ 270 sidor kvar nu så jag får nog snabba på med läsningen lite. Nej nu ska jag nog ut och gå så att jag kommer mig ut i allafall en liten stund idag och sedan blir det att sätta igång med läsningen. Ikväll kanske jag ska se gossipgirl eller visst är det de ikv, någon som vet? :) Ni får iaf ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0