Svårt att komma på någon rubrik...

Igår kväll blev det Night flight med flickorna. Det var ändå rätt skoj även fast några var trötta pga att de inte sovit nästan något natten före då de skulle "sova" över med klassen på skolan och vi satt och ångrade att vi inte anmälde ett innebandylag. Det skulle ändå varit rå skoj. Skulle egentligen hoppa in i ett lag (slitna lirare) men jag han spela ett byte sedan kom en tant och sa "Det där var ditt första och sista byte. Du spelar inget mer ikväll eftersom du är inte Amanda". Men så kan det gå. Roligt hade vi iaf. Förlorade mot katta på boxnings tjafset den lilla lurisen. Jag bara föll av men jag vann en gång!! =D På morgon har jag sett high school musical tre haha. Mamma hade hyrt den så att det var lika bra att se den. Nu ska jag skynda mig att göra mig klar innan det blir stan Med Nina och Fanny . Ni får ha en bra dag!

Lägger upp en liten high school musical låt hehe. Fattar egentligen inte varför jag slösar min tid på den filmen när jag egentligen borde skynda mig ner på stan.....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0