so what

Nu var det länge sedan jag skrev här på bloggen. Men jag ska fixa en ny design så fort som möjligt och så ska jag förska uppdatera oftare. Hur som helst tänkte berätta vad jag gjorde i helgen och vad som har hänt sen i veckan också vilket inte är så mkt att prata om men jag ska skriva lite kortfattat. I lördags hade Fanny sin "Tjej kväll" för att hon fyllt år för ett tag sedan. Vi åt middag där. Det var jätte gott. Sedan väntade en asgod pannacotta och massa snacks. Rolig kväll. Vi var försten lediga torsdag och fredag förra veckan så då var jag med Erik vilket jag även var i söndags. Vi var även lediga i måndags och i tisdags fick vi tillbaka soproven bland annat. Jag tyckte att det provet känndes jätte lätt. Jag fick iaf 61 av 64 så jag blev rätt nöjd. Igår rullade dagen som bara på. Kunde inte träna eftersom jag har stukat foten så vi får väl se hur det blir med träningarna framöver men jag längtar och jag vill verkligen spela basketmatchen på lördag. Aja får se hur det känns i foten då. Nu sitter jag här men ska snart springa och göra mig klar innan bussen går. Ikväll blir det att se bio. Valkyria närmare sagt. Vi ska iaf se den med klassen och detta räknas då som en so lektion så vi får kompledigt sen. Hur värt som helst. Innan bion tänkte jag och några kompisar gå och äta på dallas så det blir nog gött. Skriver nog mer sen och kanske vad jag tyckte om filmen osv.

 < två bilder från i lördags. kommer säkert med fler sen men nu måste jag göra mig klar.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va snällt kan du inte lägga upp en beskrivning? eller msn ifall det är lättare:)

2009-02-12 @ 12:52:43
URL: http://elinmalinroseline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0