Kaaaaaaaallt!

Kallt var rätta ordet. I morse var det 24 minus grader hemma hos mig. Helt sjukt kallt. Det är inte ens roligt! Jag höll typ på att frysa ihjäl och självklart skulle vi ju gå till eddahallen där bolliskolan var kul.... Det var inte ens många från bolliskolan som skulle vara med så det var lite ovärt men om man nu ska se nåt positivt fick vi iaf lite friskluft (a). Halva klassen skulle labba idag men jag hörde till den halvan som ska labba på fredag morgon ist så att idag fick vi sluta kvart över 1. Det var hur härligt som helst. Efter skolan följde jag med Linda ett tag på stan kollade på en ettårs presentgrejs för snart har hon och matte varit tsm i ett år. Grattis! =) Sedan for jag hem och försökte att läsa lite ur andra världskrigetboken men det gick inte så bra utan jag satte mig och såg på en massa program på mtv ist vilket var mycket roligare. Framför allt the hills. Älskar den serien! Nu ikväll har jag suttit fastklistrad framför house. Hehe I´m a big fan of house ;P Imorgon har vi flff vilket innebär att vi ska göra klart vårat spel som vi skulle konstruera själva och sedan skulle det tydligen vara någon tävling om vilket spel som var bäst och lärarna skulle utse vinnaren. Vi har väl inte allt för höga förhoppningar om vinst men.. ;) Vi får iaf börja typ 35 min senare så att det är rätt så värt och vi har inga vanliga lektioner för den delen heller. På torsdag blir det friluftsdag om det nu inte är alldeles för kallt. Det fanns väl en gräns på minus 20 grader så vi får se. Vi får helt enkelt hoppas på varmare tider!! Jag valde hur som helst snowboard i byggdsiljum så det blir nog toppen! =) Peppa peppa.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0