Jag ska slåss i dina kvarter!

 

Tyckte ändå att melodifestivalen hade rätt så bra låtar faktiskt i del tävlingen här i skellefteå. Var ju och såg på repetitionen. Men en låt jag verkligen jag fastnade på var denna men Lasse Lindh och bandet med låten jag ska slåss i dina kvarter. För övrigt gillade jag Måns låt också och även the H.E.A.T s låt. Kom för ett tag sedan hem från träningen så nu blir det duschen och sedan bums i säng för jag är alltid så himla trött så imorgon satsar jag på att vara pigg även fast jag förmodligen ändå kommer vara jätte trött hur tidigt jag än lägger mig haha. Men så brukar det vara ibland. Btw vad tyckte ni om den här låten? Bra/ Dålig??  Sov gott!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0