I taket lyser stjärnorna

Idag har jag nog inte gjort så mkt. Mest tagit det lugnt och sett på tv och sånt. Hade tänkt fara på stan med bland annat eweilina men jag var ju som lite seg och hade en del saker jag var tvungen att göra som att tillexempel läsa den dära andra världskriget boken så jag hann inte. Ikväll var jag hur som helst och såg filmen "I taket lyser stjärnorna" på bio med Ewe, Katta, Linnea & Johanna. Den var riktigt bra men sorglig, snyft. Jag satt typ och grät så det bara sprutade tårar och höger och vänster. Okej kanske lite överdrivet men jag satt och grät lite här och var. Och mitt i allt då jag började gråta började ewe skratta åt mig så då började jag skrattgråta kul.... ;) Hahah aja det var iaf roligt att gå på bio :) Har ni sett den filmen? Isf vad tyckte ni om den? =) Till alla er som inte har sett "I taket lyser stjärnorna" gå och se den nu!! = ) Jag har läst boken förr men det var ett bra tag sedan men den var faktiskt också rätt så bra den med. Nu ska jag nog spela lite på min pet sak hehe.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0