God och glá kexchoklad?

Filmen var riktigt bra. Litesorglig men bra. För er som inte vet så såg jag valkyria. vi började klockan halv 9 idag så vi tod kvart över 8 bussen. Då satt vi och spelade spel och sedan skulle vi konstruera ett eget spel också. Vi är inte riktitgt klara med vårat spel än men det ska färdigställas nästa onsdag tror jag att det var. Men det blir nog bra tror jag men tills att spelet är klar tror jag att vi håller lite sekretess på det ;) Efter det gick vi och åt, sprang ner på stan och därefter sprang vi och tog bussen till maxi och därifrån gick vi till nordic light där vi skulle på studiebesök. Sedan gick vi en bit med våran lärare kent ungefär tillbaka till maxi där vi tog bussen tillbaka till stan igen. Där sprang vi runt ashungriga och väntade på de andra eftersom vi skulle äta på stan. Vi gick runt i lite affärer och kollade men hittade så klart ingenting och så gick vi in i melodifestvalen tältet vilket var rätt roligt. Vi gick och åt på dallas med några killar från våran klass och sedan gick vi köpte biljetterna till bion och gooodis heh. Gött vare! =) Har varit hemma idag ett tag och nu ska jag nog städa mitt rum och sen sooova. Är inte liiite trött hah. Bjuder på en bild från i lördags också ;) Tänkte egentligen lägga in en annan bild med fick inte för linda. Men jag ska köra övertalningsmetoden och se om jag kan få ett godkännande. Sov gott!  Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0