Alla ♥ dag

Idag är det ju den 14/ Andra vilket betyder att det är alla hjärtans dag idag. Tänkte faktiskt börja med att fråga vad ni gjorde denna alla hjärtansdag? =) Tänkte berätta om min Lördag men först tänkte jag berätta vad jag gjorde igår. Jag gick i skolan som vanligt under dagen och fick såklart veta att det var chokladensdag igår. Gud så mycket olika dagar de döper till allt möjligt... Men det gör mig ingenting hah lite chokladdagar skulle väl inte vara fel att ha lite då och då? Efter skolan som ändå gick förvånandsvärt fort med tanke på alla jobbiga lektioner sp skyndade jag mig ner på stan och köpte lite allahjärtansdagpresenter och lite kläder heh. Missade bussen och jag hade faktiskt rätt så bråttom så mamma kom och hämtade upp mig och så for jag hem gjorde i ordning allt inför kvällen och duschade och gjorde mig klar. Jag fyllde ju år för ett tag sedan. Närmare sagt den 15:e Januari. Men ja haha jag hade bjudit lite folk typ 15 pers och så hade jag mat och en massssssa gott gott. Har typ kvar en massa men det gör ingenting alls jue. Vi hade hur som helst väldansroligt. Hade tänkt lägga in lite bilder från kvällen men jag vet inte om jag fick så bra bilder men kanske kan få lite bilder från linnea (a). Ewe sprang ju flitigt runt med hennes kamera och fotade så några bilder måste ju ha blivit bra. Och ett plus på det så fick jag ju´asgrymmapresenter hoho. Taack! =) I morse blev det att stiga upp tidigt. Jag hade bolliskola match i basket. För er som inte vet så är bolliskola ett "elevens val" där vi spelar fyra olika idrotter, basket, handboll, fotboll och innebandy. Vi förlorade men jag tycker att vi var duktigt hur som helst. Vi kämpade och det var ju som det viktigaste och plus att jag faktiskt hade roligt även om jag tyckte att det känndes drygt att stiga upp halv 7 på en lördag. Okej, jag kanske kunde ha stigit upp lite senare men... Efter matchen bar det av till melodifestivalens genrep med mamma, kicki (mammas kompis) & camilla. Detvar faktiskt riktigt roligt. Sedan åkte vi hem till camilla och kicki och åt middag och sedan hämtade vi upp erik och jag och han for hem till mig och spenderade resten av kvällen där och camilla for till per. Det blev en toppen allahjärtansdag kan jag lova!! <3 Bäst i melodifestivalen måste nog ändå ha varit Måns och H.E.A.T men jag tyckte även att "håkan hellström liknande killen" som typ hette Lasse Lindh var rätt rolig/bra. Tänkte passa på att önska alla en bra allahjärtans dag och säga det att ni klarade en fredag den 13:e så nu måste ni bara klara av att överleva nästa fredag den 13:e mars också.
Många pussipussar älsk, love yah!

pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0