Wonderful

Ikväll blir det att vara med Fanny, Nina och Emma men vi får se om det blir att någon mer har lust att joina oss haha. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men roligt blir det nog. Man har ju som moppar så det går ju alltid att moppa sig fram om man vill någonstans, låter lovande. Hoppas att vi ska ut en stund också, det är ju så fint väder! Nej men nu ska jag nog gå och städa undan lite prylar på rummet innan jag ringer tjejerna. Ska försöka ta kort men som ni vet sedan tidigare är det svåra att få med på bild.  Men jag ska göra en insats endå ;) Ni får ha en jättebra kväll allesammans! Pussss


Bild på Saga och mig från då fanny fyllde år. Närmare sagt en bild från januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0