Wohoo

Ännu en dag har gått och vi är ett steg närmare helgen vilket känns helt underbart! Vi har alltså gott halva skolveckan.. Det blev även klart idag att vi sover över med klassen på skolan. Underbart! Idag är det ju förövrigt den första april. Då blir man lurad =] Eller jag blev i alla fall det några gånger och var nära på att bli lurad fler men ja haha, det får man stå ut med när det är första april. Jag och Emma hade ju våra planer på att lura hela skolan men tyvärr satte vi aldrig våra planer i verk. Varför? Fråga oss inte heh. Vi borde helt enkelt ha gjort det. Efter skolan han jag bara hem så blev det att fara tillbaka för utvecklings samtal där det absolut inte sades något, ovärt? JA! Sedan har jag gjort lite läxor. Det var inte så roligt men något som man måste göra ibland så. Ikväll hade jag tänkt fara och kolla på mitt fotbollslags träning men eftersom jag är förkyld skulle det bara vara onödigt att bli mer förkyld så jag stannar nog hemma ikväll och hittar på något annat. Men vad? Det finns nästan ingenting att göra känns det som.. Alla är ju typ på träningar och sånt. Eller åtminstonne känns det så. Jag ska nog gå ut och gå ett tag. Det skulle ändå vara rätt så härligt.

Kram

Kommentarer
Postat av: malin

hihi taack:]

2009-04-01 @ 20:17:01
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0