Valborgs

Idag är det ju valborgs som ni nog redan visste. Vad har ni för planer för kvällen? Jag ska spendera kvällen med några goa vänner och grillning står på listan. Ska bli grymt roligt. Direkt efter skolan åkte vi och handlade lite mysgott till ikväll och sedan for alla hem för att göra sig klara och äta med familjen. Jag passade på att fara och köpa filmen Twilight på maxi. Det var som rätt passande eftersom jag ändå skulle ha filmen så. Till middag blev det kebab vilket var riktigt gott. Nej nu får vi peppa för kvällen! Vet inte exakt vilka vi blir men hur som helst kommer det att bli bra. Får se om det blir en sväng förbi majbrasan uppe på logen också innan jag ska träffa alla på maxi där vid 8 innan vi drar vidare till grillningen. Ska försöka att ta med mig kameran dit. Kan lova er att jag ska ta med mig en massa varma kläder och filtar för det kommer nog att bli riktigt kallt att åka moppe hem senare ikväll/Natt. Kommer inte att uppdatera något mer ikväll men möjligtvis imorgon och då kanske ni får se lite bilder om det blir några tagna. Nej nu måste jag skynda mig att duscha och göra mig klar och packa ihop lite saker jag ska ha med mig. Ni får ha det jättebra ikväll och ta det lugnt allesammans!
Puss & Kram

(Bild tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0