Right Round

Kom nyss hem från bowlingen. Var där med Emilia, Elina & Runa. Roligt var det. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Nybörjar tur eller så kan jag passa på att glänsa lite och säga att det enbart berodde på skicklighet. Välj själva vad som låter troligast ;). Och jag ska lägga in bilder, jag lovar. Har bara inte orkat lägga in så mycket bilder och jag hade en massa bilder på mobilen som jag var tvungen att lämna in men det kommer bilder. Jag ska helt klart bättra mig till sen. Jag vet inte riktigt  vem som vann bowlingen. Btw jag fick 5 strike och en massa spärrar snacka om överlycklig haha. Kan ju också säga att Runa lyckades kamma hem en strike så då antar jag att du väntar på en suppe av Elina och en sak av Emilia på apberget sen då ;P. Duktiga som vi var alltså. Förr idag var jag och tränade men i övrigt så har jag nog inte gjort så mycket idag. En superduper rolig sak är att jag ska få börja att testa springa korta sträckor och få testa att vara med på lite teknik på fotbollen en gång i veckan. Wihoo. Jag får även vara med på gympan om det är lite lättare saker och inte allt för ansträngande för foten. Gissa om jag är överlycklig just nu?!?!? Jag kanske är fullt tillbaka i fotbollen inom en snar framtid jippe!! Nä nu ska jag nog göra mig klar sitta vid datorn en stund, lyssna på musik och sedan läsa lite i twilight boken. Ja, jag är lite beroende av den hehe. Hittade inga roliga bilder, eller  ärligt talat jag orkade inte leta fram några just nu så jag avslutar det här in lägget med den här bilden. puusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0