Identitet iskall

Kom just hem genom dörren. Jag, Nina och Fanny bestämde oss för att fara till emil  där emil, julia, isak och emma höll till. Så där var vi och såg på delar av robinsson och sånt och sedan for vi till isak och då kom även erik och var med. Där såg vi på lite tv, snackade och hade allmänt mys. Det var iskallt att köra hem men sånt får man ta. Jag överlevde ju och nu är jag varm igen. Ska lägga mig och läsa lite och sedan sova. Kanske blir det lite sovmorgon också vi får se. Men det skulle ändå vara rätt härligt att gå ut i solen om det nu är soligt och varmt imorgon också. Puss & sov gott allesammans!




Tog bara lite bilder så detta är allt jag bjuder på för ikväll. Hoppas att ni har haft en bra lördag!
(Jag och Nina på bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0