Onsdag

Hej alla underbara, hur har eran dag varit? Min har varit bra. Ganska lång skoldag men jag överlevde haha. Bild sista timmen och hör och häpnad jag hann klart den. Hur gick det till? Nöjd och belåten är jag hur som helst. Det börjar ju närma sig sommaren med stormsteg och vi har fortfarande inte klart vars vi ska åka på klassresa. Vi hoppas väl på någon lägre stan möjligtvis stockholm men vi får se hur det  blir. Det skulle inte förvåna mig om det i slutändan blir jörn, bergsbyn eller burträsk. Som sagt vi får se hur det blir. Hinner inte laga någon middag så det fick bli kräm men det får funka. Ska snart på ledarutbildning och därefter bär det direkt av till fotbollsträningen. Ska få vara med på vissa moment även om jag inte kan  vara med på allt. Men det känns ändå roligt att få börja träna igen. Föresten idag höll jag i en gympa lektion. Jag lärde basket men mina kära klasskompisar. Tyckte att det gick rätt bra faktiskt. Aja nu måste jag skynda mig lite. Ni får ha det bäst! Kommer nog inte att hinna uppdatera något mer idag/ikväll. Imorgon har jag mattenationella på morgonen jätte roligt wihoo. Nej men jag får hoppas att det går bra. Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0