From this moment on

Idag har jag mest bara tagit det lugnt sedan jag kom hem från Erik. Gårkvällen/natten spenderades som sagt hos Erik. Mysigt som vanligt var det.  Lästa lite i engelskaboken och sedan gick jag ut och gick en snabbis. I övrigt har jag nog inte gjort så mycket, mest bara slappat. Men det är rätt härligt det med. Nu ikväll var jag med Fanny och Nina. Vi gick först ut och gick rätt så långt och sedan gick vi hem till mig och såg på först Wipeout och sedan lite på sanningens ögonblick. Det var rätt skoj faktiskt =) Har inte så mycket mer att säga. Puss



Busigt tjejer =D

Kommentarer
Postat av: men isak

inte för att mysa är otrevligt, men gör ni inte något annat =)

2009-04-05 @ 23:10:25
Postat av: håller med men isak

mys är ju.. ja mys;)

men nånting mer måste ni väl göra, ser film, pratar, spelar spel, ute och går?=)

2009-04-06 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0