Trallalalal

Jag kom njust genom dörren. For till min fotbollsträning och kollade på en stund och provade ut lite matchkläder och sånt som kan vara bra att ha. Det var hur kallt som helst eftersom det var på norvalla (ute på konstgräset). Smart som jag var och tänkte vara duktig så cyklade jag även dit. En riktigt cykel dag alltså. En stor applåd till mig hah. Men när jag skulle cykla hem tyckte jag att det var så kallt så jag cyklade till mommo och moffa. Mormor var så snäll att hon skjutsade hem mig så att det blir att gå dit imorgon och hämta cyklen men jag klagar inte. Nu sitter jag och lyssnar lite på Melissa Horn - Hanna. Fin låt är det. Jag är typ lie småberoende av den låten hihi. Ska snart sätta mig och se på lite madagaskar 2 heh. Såg att min lillebror hade hyrt den så att lika bra att se den. Har ändå inget bättre för mig nu ikv. Måste verkligen ladda min mobil också. Den är typ 1 % batteri kvar men men. Lite onödig fakta där.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så jätte mycket!:)

2009-04-15 @ 22:21:29
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: emilia

asså melissa horn!!!!!!!!!!!!!(L)(L)(L)(L)(L)

lägg ut mer bilder frida;) blir roligare att läsa då ;)

2009-04-16 @ 14:54:54
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0