Tidsfördriv eller nåt..

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i? Uno
vad tycker du om kärlek? Oftast bra men ibland mindre bra
när kramade du någon sist? Today
saknar du någon speciell person? om jag gör
har du svårt för att bli kär? nja jaa jo
när kysste/hånglade du med någon sist?Idag hah
ångrar du det? nepp
är du singel? nesi
när fick du senast en komplimang? idag
har du hånglat med någon av samma kön? hah nej

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? ne
hånglat med någon riktigt ful? haha j
hånglat med fler än 50 pers? nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? näpp inte det heller
gjort något riktigt dumt? I think so
gjort något du verkligen ångrar? joo
varit nykter på nyårsafton? jaa
åkt ambulans? ah
gjort något olagligt? hah jo
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? jo det tror jag nog
skämts över dina föräldrar? ja
skämts över dig själv? ja
sagt jag älskar dig och menat det? ja
tar du droger? nej
varit kär? jaa
har du varit kär i någon du inte haft chans på? jo
är du ensam nu? hah jo alla sover...
vill du gifta dig? tror jag nog
vill du ha barn? typ

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? yo
såg dig gråta? mamma
fick dig att gråta?
du delade en drink med? hah
du gick på bio med? inte nyligt och jag minns inte (A)
skällde på dig? vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? josi
pussat någon? det med
köpt någonting? japp
sjungit? haha joo
saknat någon? jajamensan

hittade den på Emilias blogg. Hade ändå ingenting för mig så =)
Nu ska jag nog sova puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0