Starz

Okej, här kommer lite bilder. Förvänta er inte så mycket speciella bilder eftersom ja haha jag har inte tagit så mycket men (A).... Kan ju även tilläga att jag var duktig och åkte med hjälm ibland vilket inte var så ofta men endå det blev två-tre säkra åk, men sedan var frisyren förstörd men endå jag var ju endå  uppe i fjälls så ;) Och mina täckisar hade ju hängslen som jag aldrig har på mig,  men under veckans gång i hemavan hade det tydligen hänt någon olycka med dessa så man fick inte åka i liften med dessa hängandes, tråkigt... Sitt liften eller sittfilten som jag råkade skriva till Fanny som inte fattade ett piss var faktiskt rätt så läskig måste jag erkänna. Jag trodde hela tiden att jag skulle falla av eller att den dära saken man sitter på skulle lossna och falla av men det gick ju vägen vilket var tur och ett plus med den var att man slapp få ont i benen. Jag åkte slalom hela fjällen resan ett stort plus till mig.. jag har inte åkt slalom på typ 3 år och det märktes kan jag lova, kommer knappt ihåg hur jag åker längre så i framtiden håller jag mig nog till min kära snowboard. Tänk smart liksom! =)


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0