puss

Idag har jag inte gjort mkt alls. Jag har i princip bara tagit det lugnt och sett på tv och så lite läsning i den där engelska boken som vi skulle läsa. Men det var rätt skönt faktiskt. Åh jag är jätte peppad för att fara ut ocg springa nu men jag kan ju inte. Jag längtar så sjukt mycket efter att få börja träna igen och speciellt mycket saknar jag fotbollen. Det ska bli så roligt att komma tillbaka, men jag får längta eftersom det kan dröja ett antal veckor till. Mitt fotbollslag skulle spela den här dommarkuppen eller vad den heter. Så sjukt roligt! Önskar jag skulle kunna träna och spela... Hade tänkt att fara och kolla på någon av matcherna men jag glömde helt och hållet bort att den var idag. Jag har inte hört hur matcherna har gått men jag hoppas att det gick bra och de vann en massa matcher. Go U-19 eller vad vi nu kallar oss nuförtiden haha. Ikväll är mina planer att vara med Erik och det ska bli toppen.  Har föresten hört att det är någon som hackat sig in och gjort sabotage på spotlife´s bloggar. Tråkigt tycker jag. Blondinbellas blogg var ju förövrigt nere ett tag där. Nu har de väl fixat till det men alla gamla inlägg vad jag har sett verkar vara borta. Tråkigt! Hur orkar folk ens göra så?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0