Påskägg

Är inte helt klar med packningen men jag fixar resten sen. Har fått ett litet "påskpaket" av mormor & morfar innehållande ett påskägg fullt med godis, en bonaqua och den andra Twlight boken. Gissa om jag blev glad. Påsklovet är räddat! Ikväll blir det hur som helst att vara med älsk och sen sova tror jag. Vi åker ju imorgon på morgonen. Kan också säga att jag troligtvis inte kommer att ha möjlighet att uppdatera när jag är i Hemavan men ni får bilder och sånt sen när jag kommit hem. Kan också säga att jag kommer att sakna alla underbara vänner här hemma och älsk jätte mycket! En bra sak är att jag har påsklov nu! Åh vad härligt! Har en massa roliga planer som kanske sätts i verk under påsklovet men vi får se. Bland annat en liten shopping tripp kanske till Luleå eller nåon annan rolig stans. Men vi får se som sagt.


Eftersom jag ska bort i fyra dagar och troligtvis inte kommer kunna uppdatera bloggen. Lägger jag upp lite bilder och skriver extra mycket inlägg nu istället ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0