Nothing else matters

Hallå där, dagen gick lite segt idag. Hade först matte och sedan bar det av till teatern på nordanå där det var någon berättare som berättade om när sverige förlorade Finland. Han var rätt rolig men ont i rumpan hade man efter ca 2 h. Roligare än vanliga lektioner även om jag helst velat se Frejamusikalen men. Sedan gick fortsatte resten av lektionerna tills  att vi slutade tjugo över 3. Gick ner till stan och tog bussen hem. Sedan gjorde jag svenskan som skulle vara klar till imorgon. Vi fick även en läxa i engelska att berätta om någon sak som är speciell och som man ska så inför hela klassen och berätta om. Hmm.. har jag ens någon sådan sak? Har ingen aning om va jag ska prata om men jag får väl bara ta med mig något och improvisera eller nåt. Ska alldeles snart vara med erik. Det blir ingen träning ikväll utan jag ser till att vila foten lite så att jag inte överanstränger den och så att jag inte skadar mig igen. Ska ändå träna den imorgon på 360 så det blir nog bra. Hoppas att jag får börja träna fullt ut nästa vecka. Ska ta ett snack men sjukgymnasten imorgon och höra hur långt jag är borta till. Föresten morgondagens planer är spikade. Wihoo! Det kommer att bli jätte bra tror jag. Ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0