Nighty

Hjallåj, är på övernattningen nu. Eller ja om man nu ska kalla det övernattnina eftersom jag hade tänkt vara vaken hela natten. Jag tror nog att det ska gå bra. Orkar inte skriva vad vi ikväll/natt men det får ni höra imorgon. Nu ska vi gå och se Twilight och jag ska försöka hålla Hampus vaken ett tag till. Han har velat sova hela kvällen och har lyckats få det ena och det andra på sig. Bland annat grädde och lite av min underbart goda päron loka. Haha aja måste nog sluta skriva nu eftersom Aya tjatar som en tok att jag ska komma så det är nog bäst att gå nu, Vet inte om det blir något mer inlägg i natt men annars får ni som sagt höra mer imorgon och bilder kommer det kan ni vara säkra på. Jag kan också meddela att vi blivit asrädda under kvällens gång. Sov gott! Jag antar att de flesta av er redan somnat eftersom det är skola för er imorgon.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0