Looking forward

Ska snart försöka gå och lägga mig och sova. Vi får väl se hur det går men jag ska hur som helst läsa lite innan jag somnar. Kvällens mål eller något i den stilen. Lite småseg är jag ikväll. Har tagit mig ut och gått lite på här på eftermiddagen och sedan bara tagit det lugnt. Det var rätt så härligt faktiskt att inte göra någonting alls. Har ju funderar mellan olika klänningar. Ska visa er dessa här. Skriv gärna till vilken som ni tycker passar bäst/ är snyggast att ha på skolavslutningen. Observea att de två sista är samma modell men olika färger. På något sätt tycker jag att det skulle vara lite tråkigt att bara ha en vit klänning men på något sätt känns det ändå som om jag vill ha det. Lite kompliserat jag vet. Kan inte riktigt bestämma mig. Jag kanske går på stan och hinner hitta någon fler klänning innan jag bestämmer mig. Kanske byter. Har ingen aning. Funderar på att ha bruna gladiatorsandaler till klänningarna men vi får väl se hur det blir i slutändan. Nej nu ska jag göra mig klar. Sov gott. Pusss
Bjuder på en liten bild som får avsluta det sista inlägget för idag.

1.
2.
3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0