Hope, love, glory

Skoldagen känndes tröttsam haah. Jag var rätt trött faktiskt.. Efter det fick vi använda vår kära ttf tid till att lyssna på våran syo. Säger bara ett ord, TRÅK! Hade lika gärna kunnat fara hem, orkar som inte lyssna på henne utöver min "skoltid". Men aja That´s life, right?  Efter skolan blev det mat och sedan lite plugg. Ska kunna en massa författare på svenskan till imorgon men det ska nog gå bra även fast jag inte pluggade speciellt mycket hehe. Sedan bar det av till Erik och jag var där resten av kvällen. Myys =) Nä nu känns det som om jag borde göra mig klar jag vill ändå vara lite pigg imorgon. Tror inte att jag har några planer för imorgon förutom skola så jag får nog se vad jag hittar på imorgon.

Pussss

Kommentarer
Postat av: E

inger lachchchcchhchchthi kan vara världens segaste person

2009-04-03 @ 08:38:04
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0