Home sweet home

Åh nu är jag inte lite trött säger jag bara. Jag håller hela tiden på att somna (A). Kom ganska nyss hem från Erik för den delen också så. Kvällen spenderades alltså med lite gött folk som Emilia, Isak, Emil och Erik. Vi åt B&J och gissa om det är gott?!?! Okej ni gissade rätt, det var asgott. Men mätt och belåten blev man kan jag lova. Jag och Emilia delade på 2 så att vi skulle få smaka båda half baked som för övrigt är det godaste som finns och den andra glassen som typ heter phish food eller nåt sånt (A). Trevlig kväll blev det hur som helst, även fast jag höll på somna. =) Nu blir det att sitta framför datorn en liten stund till och sedan göra mig klar, därefter blir det att lägga sig i min sköna säng och bara sova en lång och underbar natts sömn =) God natt!

vs

Half Baked är den godaste enligt mig, men Phish food var helt okej. Lite söt men som sagt god. Men får jag välja är ändå mitt självklara val Half baked.
Vilken B&J tycker ni är godast?
Halvbakad kaka i chokladglass eller chokladglass med en massa marshmallows, caramel osv?? =)


Föresten jag måste bara fråga, är det någon so ätit denna och är den något att satsa på nästa gång?
Jag har nämligen aldirg smakat denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0