Hello sunshine

Idag fick vi sluta lite tidigare eftersom våran engelska lärare var sjuk. Så det blev härligt värre. Vi skulle typ egentligen slutat tjugo i fyra men vi fick istället sluta 80 min tidigare så det var rätt värt faktiskt. Jag har läst ut engelska boken där *stolt* och så har vi haft ett nationellt prov i spanska som inte alls känndes bra. Rättare sagt skit men jag får väl hoppas på turen ;) I övrigt har jag inte gjort så mycket idag mest bara tagit det lugnt men det är härlig det med ibland. Ska nog försöka lägga mig snart och sova. Måste ju vara pigg till övernattningen. peppar för imorgon. Två plus, slutar tidgt och en rolig övernattning på skolan. Nä nu blir det att göra sig klar. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0