God natt!


Jag är jätte trött nu. Inte helt färdig med packningen men snart så. Bara några få saker till att packa med så är jag färdig sen. Det hinner jag nog imorgon skulle jag tro. Alla ni som ska gå i skolan får ha en bra skoldag även om det bara är halvdag. Sedan måste jag nog ändå skriva ut att Katta har åkt till Bali. Ett varmt, soligt ställe. Inte fel. Hon var dock lite förkyld hehe. Eller lite ganska rejält faktiskt, nästan tappat rösten men så får hon åka till Bali också så men lite synd om henne var det faktiskt. Hoppas att hon blir bättre snart.  Katta ska i alla fall ha det bäst på Bali och ni andra får ha ett underbart påsklov! Jag kommer hem nu på söndag så jag får se vad som händer under resten av påsklovet. Vad ska ni göra under påsklovet? Ha det bäst!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jonas

Varför sov alla på min kudde

2009-06-06 @ 17:37:37
Postat av: Jonas

Igen... MIN KUDDE !!!

2009-06-06 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0