Fjälls

Nu är jag hemma. Det har varit underbart soligt och varmt härligt. Smart som jag är hade jag lagt på ett lager foundation så att jag blev inte speciellt brun. Fattar inte ens varför? Dålig vana kanske... På torsdagen blev det inte att åka skidor, ingen i familjen orkade slänga sig upp i backen så vi var bara i sugan och tog det lugnt och jag satt och läste den andra Twilight boken. Så sjukt bra! Läste ut de resterande 50 sidorna av boken på fredagen och då åkte vi även halvdag. Lördagen blev det att åka en massa och på kvällen gick vi ut och åt påskbuffé på någon restaurang. Gott! Just ja, vi åkte ju sittliftarna i tärna då också. Jag hade lite panik men efter några åk  där kom jag över min "rädsla" ahah och tyckte att det var rätt härligt. Idag packade vi ihop våra skaker, städade stugan, gick ut och åt pizza på en resaturang och sedan åkte vi till Farmor och farfar och åt middag. Där var även kusinerna som jag var lite med. Därefter bar det hemåt och nu är jag här hemma i Skellefteå igen. härligt faktiskt. Om ni visste hur mycket jag har saknat er här hemma! Visst har det varit roligt i fjällen och så men endå.. Tog inte så mycket bilder... Fy skämms på mig. Men jag ska ladda upp det få jag tagit. Kan också tillägga att min mobil är knäpp så att om jag inte svarar på era sms kan det vara för att den krånglar. Imorgon måste jag göra en sak jag verkligen inte gillar nämligen att packa upp allting men det ska nog gå bra. Sedan ska jag vara med älsk. Saknar!! :* Det var väl en sammanfattning av lovet hitills kanske? Just ja höll på att glömma, HA EN FORTSATT UNDERBAR PÅSK ALLIHOPA!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0