Dear nobody

Tänkte ju inte skriva något inlägg ikväll men jag gör det iallafalll innan jag ska göra mig klar och somna. Kvällen spenderades i Eriks stuga i boviken. For till malin där vid 8 där hon och Johanna  var och sedan åkte vi upp till maxi där vi träffade simon,victor,viktor,alle,ralle,adam,erik, ewe katta, lelle & emlila. Vi hade köpt med oss godis chips och buskatten hade gjort lite pinnbröd att grilla. Mysigt! Simon kastade lite pinnbröd på victor som spillde lite sockerdricka på emilia & hon blelv ju som jätteglad. Haha nej men det var lite roligt faktiskt. I slutet då vi inte var så många kvar åkte vi till katta och såg film och sånt. Kom ganska nyss hem. Jag tog inga bilder från kvällen och vi for inte till någon majbrasa men det blev bra hur som helst. Vi orkade inte åkta vidare till något annat ställe senare heller. Inte till dem utanför tuvan eller något sådant. Det var så kallt så vi ville bara in till kattis. Detta var en sammanfattning av min kväll. Hur var eran valborgskväll? Är fortfarande lite frusen så jag ska nog skyndsamt hoppa ner i min mjuka varma säng just bakanförmig hehe. Sov gott pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0