Biokväll

Såg på bio ikväll men Fanny, Nina och Saga. Vi såg någon tråkig film som jag inte kan komma på namnet på eller föresten jag kom på namnet på filmen. Den hette Boat that rocked. Det fans två roliga episoder haha. Men de andra tyckte att den var bra och det var ju toppen.Trevligt var det i vilket fall. Skulle ta lite bilder från kvällen men det gick inget vidare då ingen ville vara med på kort till en början, men sedan fick jag mig lite bilder som jag kan dela med mig haha. Turligt nog. Nä nu ska jag gå och läsa lite tråkig som jag är men först blir det att kolla lite bloggar. God natt pusss





Tråkigt att sådant ska hända. Att någon dör usch.... Skriver inte ut artickeln på bloggen utan ni kan själva läsa här i sånna fall.

Kommentarer
Postat av: fanny

Förlåt men jag gillar verkligen inte när du är framme med kameran:] ta det inte personligt heh..

Och filmen var ju bra:)

2009-04-18 @ 18:04:24
URL: http://fannymarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0