190409

Ska ut nu hade jag tänkt. Hade även tänkt fara och se mitt lags fotbollsmatch nu på morgonen men sedan insåg jag att jag aldrig skulle hinna då jag vaknade cirka kvart i 11 och matchen började 11 men aja. Får ju snart börja träna lite smått. I alla fall vara med på vissa moment vilket känns underbart! Ja lämnade moppen hos Erik igår också så den måste jag hämta idag hah. Nej men det var så kallt ute så jag fick skjuts av mamma och pappa men det var nog lika bra. Får se lite vad som händer sen idag. Inget planerat med andra ord. Bara för att vara lite jobbig så påminner jag nu alla om att skolan börjar om imorgon. Har ni längtat? Det har inte jag. Påskovet bara rann iväg i svindlande fart. Har även prov imorgon. Börja om med prov kul... Aja för att tänka på annat, jag förstår inte hur det kan vara så himla fint väder varenda och eviga dag men jag klagar inte, inte alls. Jag njuter av vädret. Hoppas det blir lika fint väder om inte ännu finare och förhoppningsvis varmare till sommaren då. Det kanske rent utav blir en kanonsommar. Pussssss


Oherre så intressanta bilder jag lägger upp här på bloggen nu förtiden... (Klickbar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0