090404

Godmorgo,har väl varit vaken ett tag nu kanske 2 timmar men det är inte lätt att sova när det blir så ljust ut och ljuset slinker in mellan persiennerna. Jag har precis duschat och håller nu på att sminka mig och göra mig klar med det sista. Sedan måste jag se till att läsa lite i min egnelska bok som vi ska redovisa till veckan. Jag tog väl ingen enormt lång bok men många i min klass tog böcker med jätte stor text och ungefär 50 sidor medans jag valde en på cirka 150 sidor och liten text. Aja dum som jag är..... Jag peppar för övernattningen på Tisdag med klassen också. Det ska bli så roligt! =D Nästa vecka blir härlig kan jag lova.

Måndag - går vi skoldag som vanligt.
Tisdag - Vanlig skoldag men vi slutar ändå kvart över 1 så + övernattning på kvällen
Onsdag - Lediga pga övernattningen
Torsdag - Halv dag
Fredag - Lediga!
Helg, Påsklovet börjar!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Svenska läraren

Inte PGA , Tack vare heter det om de är posetivt =)

2009-04-05 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0