Tjena hoj gummi boll,

Tänkte göra om bloggen sen när jag får lite tid över men de närmaste veckorna har vi ganska mkt prov och så vill man ju hinna med att göra massor av andra roliga saker så kanske inte ens skriver på ett tag framöver. Som sagt jag har ju inte varit så speciellt duktig på at uppdatera bloggen men jag hoppas att jag ska göra det i framtiden iaf. Imorgon blir det nog kompisar, skola och en massa annat roligt. På lördag fyller min kompis Elina år så grattis till dig! :D Då ska vi komma till henne. De kommer nog bli toppen! På söndag tror jag inte att jag har planerat in något speciellt men något hittar jag väl på ändå. Vi är lediga från skolan på måndag och tisdag så det ska ju bli toppen. Jag och tjejerna tänkte göra någon form av myskväll på måndag men får se hur det blir med det. På tisdag har jag inte en blekaste aning om vad som händer men får helt enklet ta dagarna som de kommer. Nästa helg har vi återträff med konfan. Det ska bli riktigt skoj! Sitter nu och lyssnar på en massa härligt bra musik och  efter det ska jag nog börja gå och göra mig klar eftersom vi har trots allt No prov imorgon. Alla har väl förmodligen hört om massakern som ägde rum i Finland. Så hemskt hur kan man göra så mot en massa oskyldiga elever? Jag fattar det inte. Det är ju skandalöst att någon ens tänker tanken. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte ska hända igen och att de tar till drastiska åtgärder så att det inte ska återupprepas.  



Ha de gött!

kraaam

Kommentarer
Postat av: johannaw

ÅH THE KOOKS<3<3<3<3<3<33<3<3



OCH LUKE PRITCHARD KAN FÅ ÄTA MIG:D

2008-10-04 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0