Tips,

*För er som vill ha ett rynkfritt ansikte kan ni göra en andsiktsmask av Avokado. Jag har aldrig testat det men många säger att det är riktigt bra. I och för sig har jag inte speciellt rynkigt anskite heller (A).

1 mogen advokado
1tsk flytande honung
1 tsk citronsaft
1 tsk naturell yoghurt

*Blanda alla ingredienserna i en skål och mosa till en smet. Ställ allt i kylen i ca 30 min.  Applicera maksen i anskitet och låt sitta i 10 min innan den avlägnas med kallt vatten.

Katrin plommon ska ge glänsande hår sägs det. De innehåller A-vitaminer som blir utmärkt coctail för hårväxten. Katrinplommon är dessutom fulla med järn som ger energi och förebygger trötthet. Försök äta 3 om dagen. Detta tror jag faktiskt att jag ska testa. Det där med glänsande hår lät ju inte helt fel inte... =)

Har faktiskt köpte lite nya saker. En skinnjacka, en ny tröja, nya vantar, två nya mössor och ny vinterjacka, två par nya skor, nya örhängen. Nu måste jag bara kompletera med nygra täckisar i skidbacken och en sjal. Tänkte mig en blommig sjal men får se vad det blir. Om jag hinner kan jag lägga ut lite bilder och kanske kvällens outfit. Den kommer nog bli väldigt enkel.

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0